بلاگرام

بلاگرام

کلمه بلاگرام متشکل از دو کلمه «بلاگ» و «گرام» است و دقیقاً دنبال کننده مفاهیم همین دو کلمه است. بلاگرام ساخته شده است تا نسل جدیدی از وبلاگ‌نویسی را هم‌زمان با قابلیت‌های شبکه‌های اجتماعی ارائه کند.

با کمک بلاگرام این امکان را خواهید داشت تا مطالب کانال بلاگرامی‌تان توسط هزاران کاربر وب و اپلیکیشن بلاگرام دیده شود. بلاگرام برای کسانی مناسب است که مایلند به طور «نامحدود» مطالب خود را منتشر کرده و هم زمان این شانس را داشته باشند که مطالب‌شان به غیر از کسانی که کانال‌شان را دنبال می‌کند توسط هزاران کاربر دیگر دیده شود. این سرویس یکی از بهترین ابزارهای موجود برای انتشار اخبار کسب و کارها، ادارات و سازمان‌ها، نویسندگان و هنرمندان، باشگاه‌ها ورزشی و… است. الگوریتم‌های بلاگرام این امکان را دارند که برترین مطالب روز، هفته و ماه را در اختیار کاربران بگذارند. بدین شکل دنبال کنندگان بلاگرام از آخرین مطالب برتر وب آگاهی خواهند داشت. Blogram به افراد کمک می‌کند تا با آسودگی مطالب خود را نوشته و با هزاران نفر به اشتراک بگذارند.

بلاگرام در آینده از زبان‌های گوناگونی از جمله گیلکی پشتیبانی خواهد کرد. هر کسی می‌تواند با استفاده از زبان مادری خود از بلاگرام استفاده کند.

بلاگرام از طریق آدرس Blogram.me در وب و همینطور از طریق صفحه بلاگرام در مایکت برای اندروید در دسترس است.